Jävla Cp universal Dosa..

Ahh jag blir galen alltså, jag skojar inte, hade verkligen sett fram emot en helkväll framför tv´n med popcorn och dricka, ni vet. en mysig kväll, gått o köpt en universal dosa så jag kan använda boxern, meen faan, icke nejnej varför skulle det funka när jag vill något,  tryckte in varenda kod som stod, allt precis som det står i manualen.. Ärsch fick in en kanal och det är 6;an såå det blir att sitta framför det..
Men family gay och simpson går ju såå det är nice..

Var hos Leo igår, hah jag P I S K A honom rejält alltså, hah vi spelade fighting spelet igen, tror jag vann 15 av 20 matcher..:D hah tror jag sa att jag inte skulle blogga om det, meeen jag är ju tvungen jag är juu såå bäst alltså, hah men jag kan ju säga att jag är världens sämsta förlorare, hihi det kom ju ut en del ord som kanske skulle stannat inne.. :D meen tur att han inte tar illa upp. :D Skillnad är när jag vinner då blir jag stöddig och retas som faan, men blir galen om han gör detsamma, såå är det  något vi verkligen kan gorma om såå är det när vi spelar.. :D
Meen när vi kände att vi var lagom irreterade på varandra såå bytte vi spel och sammarbeta ganska bra... :D Meen jag är bäst på att drifta alltså.. Haha.. *inte*

Kallt dock när jag gick till jobbet imorse, såg ut som en gamal tant, :D Mössan frös till is, mina vantar, mitt hår och mina ögonfransar, allt.. Hihi kan tänka mej att det var en ganska rolig syn.. Meenn brrr vad kallt, ångrade mej halvvägs att jag inte tog bussen.. :D

Blir galen på drikkakylen dom ställt mitt på parkeringen, Faan igår kom våran kyl vi väntat på hur länge som helst, O dom skulle hjälpa oss bära in den på plats för den väger lixom 600kg men nää dom ställer den utanför o där står den fortfarande, Ska lilla Lenitha bära in den under armen eller?, skulle inte tro det, såå den får stå där tills chefen kommer hem från sälen.. :D Hoppas den inte går sönder i kylan bara..

Längtar som faan till Fredag, Min tösa Jelena fyller ju 19 såå då blir det party men tema, o det vart betämt idag, Det ska va Rock ´n roll tema, såå roligt alltså.. :D Hah såå vi tjejer ska ut och shoppa imorgon..



Så det blir en liten förfest här hemma, sedan hem till Jelena och sen brygget tror jag är planerat, Mmm det ser jag fram emot.. :D



Ajjja, ska hoppa in i duschen nu och göra mej fräsch :D sen ska jag bädda ner mej framför tv´n....
Puss o kram!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååååh vad partysugen jag blir:P Hoppas ni får det jättekul!! PUSS

2010-01-12 @ 21:29:16
Postat av: Zitha

Hahaha. Kan nästan se mej framför mej hur du sitter där o tjurar i soffan för kontrollen .. :)

2010-01-13 @ 13:15:17
URL: http://nrmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0