Softar till 100% ;)

Inte mycket händer idag inte, vakna vid 12, legat på soffan sen dess typ.. Jobbar nu på texas i Linköping, Såå jävla skönt.. Bra lön, bra arbetstider, underbart gäng och tillbaka till det jag vill hålla på med.. :D Saknar dock mina små änglar men vi får träffas snart ju!...

Hoop packa måste jag göra idag me, på torsdag bär det iväg till Uppsala, och imorgon jobbar jag långpass, så är inte hemma fören 01,00 typ såå då lär det bli sängen direkt.. :D

Marcus och leo nötar verkligen UFC, hah gormar åt domaren, men jag är nog inte mycket bättre jag inte, domaren suger på spelet.. :D
Oohh jag måste göra något åt mitt liv.. Hahaha, inte för jag är missnöjd med det asså, mer att jag måste göra något på mina lediga dagar, träningen har jag lagt åt sidan, usch måste ta tag i det med, tennisbanan har dom rivit här i Charlottenborg så inte kan vi spela mer heller.. Orka åka till Varamon... :(

Vilken värdelös dag, inte gjort ett skit asså, suger verkligen.. INTRESSEN ja tack.. :D Inte min dag ida inte...

blir att krypa intill baby o glutta film... Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0