Söndags-sysslor och myspys...

Idag har jag ändå fått ordning på det mesta trotts att jag sov jävligt länge.. :D

Disken vart äntligen gjord, var inte så farligt som jag trodde men hädan efter så blir det att diska allt direkt efter användning.. :D Sedan vart det städning av lägenheten, funderar på att sätta upp en lapp för "Ingen Reklam" Det e sjukt, jag har knappt vart hemma på ett par dagar, o nu när jag kom hem såå är hela hallen full av skit, jag slänger ju bara det ändå..
Jag e ju smart, ska sätta upp en direkt.. :D  Efter all städning och skit insåg jag att min lilla mage skrek efter mat såå Lyxa till det lite med romantisk middag för 1... Lite färsk pasta med bacon... :D haha man tager det man haver...
Sedan så vart det lite löpning i skogen idag faktiskt, var rätt skönt väder att springa i såå sket i lokalen där alla luktar svett och glor på varandra, o njöt av lite egentid.. :D

Annars har helgen varit helt okej, vart ute och fixat i sommarstugan tillsammans med hela familjen, Såå underbart att vistas ute en hel dag, milt väder och håll igång..
Ursch förstår nu när mormor alltid prata om att dom hade långa dagar i sommarstugan, sjukt mycket att göra.. Alla rabatter skulle rensas och alla buskar skulle klippas... o kan ju säga att trädgården där är inte liten... Men vi bet ihop och började, och allt flöt på.. Efter ett par timmar satte vi oss ner på grusgången hela familjen och käkade lite sallad vi köpt med oss och bara njöt...


Syrran nya puppie var med oxå, lilla nellie.. underbart söt vovve..:D

Dags för lite lunch innan hjärtat surar ihop totalt.. :D


Plutten.. :D

Hoop, imorgon e man ledig, så blir att fixa lite saker e det väl tänkt.. Säga upp mitt jävla mobila bredband, har  bara varit lat och struntat i det, idiotiskt när jag har iphonen... :D.. SKa till vårdcentralen o kolla olika vaccinsprutor och sen ska jag till platen och prata lite med dom.. Ska försöka klämma in lite träning och kanske en fika oxå.. :D fullt upp imorgon, blir att kliva upp skapligt..

Ohhh jag var hos frissan i veckan, nu blir det att skaffa sig löshår.. o det e direkt... Jag hade såå sjukt slitet hår och det verkligen gick av såå det vart kortkort för att rädda det sista jag hade sååå ah letar efter bra sidor på nätet nu, har pratat med elin och syrran om några sidor, svårt bara med vilken färg jag ska ta, blir nog en blandning tror jag.. :D


Ajja jag ska väl ner och fixa sista tvätten sen blir det soffhäng...
Pussssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0