Fääääärdigt..

Ah jag känner mej stolt oxå, nu har jag äntligen betalat av det jävla lånet som jag tog för många år sedan.. Om man ändå kunde få tillbaka den delen som inte var min, men ah, jag vill inte hamna på kronofogden så dom pengarna lär jag väl aldrig få se.. Men skönt jag som kämpat med det.. Nu kan jag äntligen göra andra saker för dom pengarna :)

Hoop idag har jag vart och svettats ordentligt, ökade löpandet med ytterligare 5 minuter idag, kändes i benen kan jag lova.. Löpa i lutning i 35 min känns i vaderna... :) men helt klart värt, vad bra man känner sig efter.. Sen vart det lite styrke och ytterligare konditon på ramptraningen.. :)

Sen blev det att laga lite käk, fisk och sallad med lingonsylt, satans blandning meen sjukt gott.. :D
Färga håret idag med, men bara ena färgen, andra blir på torsdag så håret får vila lite innan blekningen.. :) Meen snyggt ändå. Begav mej sedan till flikkan min och planera in helgens bravader.. Lutar mot att åka till örebro på lördag med brudarna, bada och shoopa, ta in på Plaza hotell och bara ha riktigt skoj, ser jag fram emot.. :)
Sen bjöd hon på svingod blåbärspaj med vaniljglass



Kan man ju inte tacka nej till heller, satt där den skulle kan jag lova, meeen mackorna när jag kom hem nu var helt onödiga, var ju inte ens hungrig, bara en vana att alltid äta nått när jag kommer hem. Ursch riktigt mätt... :)
Tack tilde för en myspysig kväll, så härligt att umgås med dej bruttan.. :)

Hooop snart blir det att besöka sängen och sooova, upp för jobb imorgon, och träning på mellantimmarna.. Tänkte att jag skulle hinna med en solning med innan man går på kvällspasset.. Får se har ju bara 2 timmar på mej.. :)
Och nu har vi börjat med nya schemat, så långpass imorgon, Kväll på onsdag, Dag på Torsdag och långpass på Fredag... Riktigt nöjd faktiskt, man hinner med så mycket och det sociala livet blir bättre.. :D Mer tid för mina vänner, min familj och min kärlek.. <3

Ajja nu ska jag se sista på dexter sen blir det sängen.. :D



Nattinatti






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0