Abstinens!!!:(

Ni förstår verkligen inte, eller jo ni som har ett beroende borde förstå.. Jag slutar faaan hellre att röka än att gå igenom att sluta dricka cola.. Uuuhhh, men vafan jag var ju en levade coca cola flaska.. 2-3 liter om dagen, inga problem.. Helt sjukt, stackars kropp!! Såå idag har jag vart superduktig, dock har jag kallsvettingar, skakis och ont i huvudet, meeen det ger sig väl med sig till slut!!



Borde verkligen sussa med, ska jobba långpass hela helgen, alltså 2 st 13 timmars pass.. Blläää verkligen, meeen som sagt man tackar och tar imot i slutet av månaden såå e väl bara att kämpa på!!..

Ringde en kille idag med, om lägenheten, han ville flytta in tidigare sååå jag får tillbaka pengar på hyran :D känns grymt  bra!!! Dom pengarna ska spenderas väl!! Mee Like Alot !!

Näähää om man ska trycka i sig en macka eller två såå man kan sova gott sen!!
O idag har jag beställt en mysig dröm!! Hoppas Hoppas!! hihi!!

Ha en bra natt allihopa!! pussssen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0