Canniloni special :D

Haft syster hos mej ett par dagar av vissa själv, riktigt trevligt meen kan ju säga att vi alla börjar bli riktigt rastlösa, legat i soffan sen i tisdags men kan ju tyvärr inte göra mycket annat heller, får se om jag mår bättre imorgon för då kanske man kan göra nått iallafall :D

Jaa vi har iallafall lagt ner lite energi på matlagningen i veckan, igår gjorde vi canniloni fast med köttfärs oxå, riktigt gott faktiskt, tog sin lilla tid meen uppskattades av alla.. Tillsammans är vi bra kockar du syrran :D




Fyllningen :)



Så var det dags att fylla pastarullarna oxå, pillit för att det inte skulle spricka, meeen det vattnades i munnen.. Såå jävla gott :D





Så kokade vi en tomatsås med lite chili och vitlök och bredde på, Sen toppas med Västerbottenost och in i ugnen..

Vill ni ha hela receptet får ni skriva såå skickar jag.. Det var As gott verkligen!!....

Idag händer inte alls mycket, fullt hus med alla hundar, ska väl inta mej dagens första mål kanske, fick i mej lite yoghurt förut meen ingen höjdare precis..
Aja jag har inget vettigt att skriva då jag bara ligger och slöar själv såå kanske skriver en rad imorgon istället...

Tack alla ni här som varit med mej dom här dagarna.. Älskar er alla!! Pusssssssss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser suuuper gott ut. Du får gärna skicka receptet till mig :) Kraaam

2011-03-21 @ 16:12:03
URL: http://smd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0