Helt vanlig onsdag, Nästan!..

Mmm o snart är det filmdags, Syrran sitter på ena sidan av mej och spelar Mario för fulla muggar, och Leo på andra sidan och vräker i sig popcorn!.. :D smask, smask, smask.. Haha!..

Syrran o jag ägde som vanligt på jobbet, Haft en hel del att göra o jag har väl inte vart helt på allerten då febern kommer och går meen vi klara oss fint ändå.. Hihi jag heter ju inte Ullbrandt för inget lixom!..

Har haft en shoppingrunda på stan med syrran efter jobbet, jag som har såå gott om pengar menar jag, :D
Det vart några T- shirtar, ett par as snygga leggins, lite smycken och Hårfärg.. :D

Såå hem fort som tusan, slängde i hårfärgen, o jaa det vart en blandning mellan grönt, grått och jaaa alla fula färger man kan tänka sig... Sååå det vart att ta bussen till Maxi för att köpa ny färg innan det stängde, sen så tog vi en lång mysig promenad hem syrran och jag!...

Väl hemma igen åkte hårfärgen i ännu en gång och denna gång vart jag riktigt nöjd.. Är ju inte riktigt klar än, men färgar jag mer nu såå tappar jag säkert håret och blir flintis, haha skulle va något, slippa fixa det och tänka på att det krullar sig när det regnar.. :D hmm kanske en lösning!..

Ahh annars händer det väl inte såå mycket i livet, ska på begravning imorgon, vill ju stå vid leos sida o finnas för honom, så jag kommer finnas där o stötta honom så gott jag kan iallafall!...

Längtar lite till söndag med, då kommer hela familjen in och ska julshoppa, såå då blir det massa shopping igen och sen lit god mat... Mysigt som tusan... :D Det är ju min lediga söndag mee så då ska jag inte sätta min fot på jobbet..

Ahh nu ska jag kika vidare, resultatet på håret får ni se imorgon såå kika in då med vettja...

Pusss o kram!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0