Måndag och första riktiga snön!...

Jaahaa nu är det måndag igen då.. Är ej blondin längre måste jag väl tillägga, vart såå trött på det, såå tråkigt, såå det vart en vacker liten brunett.. :D en liten blandning mellan Cacao, rött och lila.. :D mee like...



Helgen har vartit fram o tillbaka, fredags var askalas, Efter en lång dag på jobbet, hade vi lite tjejfest hemma hos mej, sedan vart det utgång till Hallen.. :D fuller som ett ägg vart jag meen faan vad vi dansa tjejer.. Hihihi Tack för en bra kväll...Raaaaawrrrr




Annars har väl helgen varit ett rent HELVETE kan jag säga... Ursch, jag hoppas allt blir bra snart, att vi slipper må dåligt.. Jag är ju såå lessen!... Jag vill inte göra någon lessen men lyckas iallafall.. Jag hoppas vi inte förlorar kontakten helt och hållet...

Aaah nu lagar jag mat för fulla muggar iallafall, Currypasta blir det... Kan kanske gå hem, vem vet..
Har varit hos mor min i 2 dagar nu me, behövde lite tröst och kärlek... Ville inte va ensammen!..
Aaah annie står här i köket och gråter, av purjolök, lilla gumman ryck upp dej nu va, det är ju en purjolök, kom igen med gullök eller något liknande.. Hahaha..

Annars händer inte mycket i mitt liv just nu, Julshoppade igår, vart lite underkläder... ( Nice ), Parfym, mössor, Nya pyjamasbyxor, m.m... Såå inga julklappar denna gång heller.. Hihi, jodå till mina systerdöttrar, så dom är klara iallafall..

Pusssss o kraaaammm


Kommentarer
Postat av: bebban!

Tack för helgen baby=)

2009-12-14 @ 14:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0