Sjukare än sjukast.. :(

Jaaa sjuker är jag fortfarande, Ursch kände faan inget i fredags, då var det ju fest iofs, hah för mycket alkohol fick jag i mej.
Hah inte så att jag måde dåligt eller vart för full men jag var bakis dagen efter döö, fyy säger jag bara, o jobba på det, hah faan vilken dag det var, meeen syrran och jag ägde stenhårt alltså.. :D
Hah vi var ju hemma hos mej o festa i fredags, men det var en lång kväll, kändes som att klockan stod still, vi ville ju ut och dansa, men väl ute iallafall såå körde jag och annie för fullt, skaka rumpa det är något vi kan, haha meen det varade inte länge då jag fick springa hem och byta kläder, hah jag vart nedspytt av en snubbe, haha... :D Tur att jag inte har långt hem ni,

Meen tyckte lite synd om honom, han ringde ju och bad om förlåtelse dagen efter så det är glömt men jag vart chockad som faaan... Hah
Aah kvällen var annars helt okej, lördagen såå kom syrran in, såg dock ut som 7 svåra år hela dagen på jobbet, men vi hade as kul, hon stannade till sena kvällen, Leo drog till grabbarna och jag o syrran hade myspys för oss själva..


( Redan där var jag blek som faan )

Vi besämde oss för att ta en matbit på kina, så där satt vi och möss och tjejtalka lite... :D
Haha bästa var ju när gummisnodden skulle i efter maten igen, hade ingen spegel, så jag använde kniven, haha var bara det att det tog ett tag att få i den, och efter ett tag hör jag syrran
* LENITHA
*Ahhh, säger jag och tittar upp, där står servitören och tittar på mej som jag vore dum i huvudet, haha jag skratta så jag höll på att pissa på mej, o det ända jag fick fram var, aha okej... ;D hahahaha

Ahh sen vart det att sällskapa lite på jobbet för lizandra skulle åka hem, faan det var ju runt 12 slaget och jag var sjuker, men jag skulle förklara något för annie, i stil med att kocken var ung, meeen var helt väck och börjar snacka om att ung var kock, ahh jag vände på allt.. haha, jaa trött är jag med känner jag...

Har vart hemma sen i söndags nu, men ska jobba imorgon, måste ju komma igång igen, bara legat och slappat..

Hah idag var jag hos tandläkarn, inte det jag ska prata om såå oroa er inte, men när jag var på till biljettautomaten stannade en gubbe mej och fråga hur bra jag var på att fickparkera, jag svarade värdelös haha, han tog upp en penna och papper, och sin systemkamera.. Klick klick klick, jaa på fredag är du med i corren.. HAHAHA, det får ni inte missa ni...

Min katt är ju cp, kolla här:


Hah fattar inte hur man lägger in filmsnutt här men den hamnar på Facebook såå kolla där.. Hihi kissen gillar gräddfil.. Missa inte filmen, såå cp...

Ajja nu ska jag fortsätta spela zelda på nitendo 64... :D

Pusss o kram!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0