Äntligen helg med Jobbet och Mej!..

Haha jaa det blir ju det denna helg, Jobba, jobba, jobba.. Men skönt inför jul, på söndag är det ju söndagsskyltning såå då är det skoj att jobba, alla har sån julstämmning.. :D Meen det kommer ju ta på kroppen..

Imorgon ska jag på bröllopsfest hos en gammal kompis mamma, Såå himla roligt, jag längtar verkligen.. Faan vad kul, haha jag trodde redan dom var gifta men icke, så imorgon blir det fest i kullerdala eller vad det hette!.. :D Om du läser detta oskar såå skratta inte, jag kommer inte ihåg vad det hette ju!... ;D

Annars är väl allt sådär just nu, går inte in på detalj mer än att jag hoppas jag reder ut allt snart och det blir bra...
Mmm glögg och äppelpaj luktar det i hela köket.. Mumma säger jag bara, men nuu ni alla ska jag och chefen käka lite lunch..

Pusss pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0