Hallelolija!!!

Tillbaka till jobbet, sjuker och dán, nää inte så farligt men såå förkyld och hostar, men det är väl en del av livet, samma visa varje år lixom, så nu ser man fram imot februari, mars någongång då det brukar släppa.. :D

Idag då, ja bejb ligger här ovan och sover gott antar jag, vi vart färdiga med speglarna och det igår, haha faan vad vi höll på, första raden gick smidigt, o även halva andra, men när den sista på andra raden skulle upp så insåg vi att ja det var snett, vi krångla, svor, hammra oo jaa vi klara det, såå nu sitter alla uppe och fint vart det me, fan vad vi är bra bejb!... :D men vad kul jag hade åt honom igår, han är såå söt när han försöker, stackars katt fick höra ett och annat, kattjävel, pschykokatt haha.. Hon var ju bara lite nyfiken, men det dåliga samvetet kom fram sen så dom gosa och vart sams...!!

Saknar min lilla änglamor, åker hem till henne på torsdag o pussas lite, hah ja jag är en mammagris men är stolt över det oxå.. :D

Du är en stor förebild för mej min änglamor.... :D


Jaha näää snart ska jag ha möte med annie och judith om tider i jul!... Sedan slutar jag, ska hem till Leo´s  mamma och fixa lite saker..  Bye bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0