Heldag med Mor på loppisar!!!

Såå roligt vi hade igår, jag jobbade mellan 7-10 först, sen kom min änglamor för att hjälpa mej lite i lägenheten, vi planerade och gjorde olika lösningar över hur all skit ska stå framöver, jag har ju en såå konstig planlösning men jag tror jag har ungefär en bild på hur det ska se ut.. Sedan tog  vi bilen till återvinningen i motala, Jag vill ha en herrbetjänt. men hitta fan inget, annars ser man ju tusentals sånna men nejnej fanns inte en ända!..

Men mamma hittade lite saker till sin hobby... Så hoppas det blir fint..
Ah vi åkte tillbaka till jobbet och luncha och hade jätte mysigt mor och dotter snack.. Jag har världens bästa mamma, Asså vi är med som världens bästa kompisar, vi kan prata om allt, hah vi gav varandra råd om saker och pratade verkligen om saker som andra människor aldrig skulle nämna för sin mamma.. :D hah riktigt roligt tycker jag!..

Aja vi bestämde oss för att fortsätta jackten på den där jävla Herrbetjänten, så vi åkte till Fornåsa och storsa..

Fy faan vad skit det finns där alltså, trångt, saker i varje vråå, faan så fort man vänder sig om såå tror man ju att man ska välta något, haha stackars den som hittasr något längst in som dom verkligen vill ha, hah dom kan ju glömma att få bort det utan att allt annat rasar..

Ahh även där hittade mamma ett sideboard, gammalt som är av samma träslag och samma årtal som hennes samling hemma såå den vart det.. Men vad vi fick kämpa för att få in den i mammas lilla nissanen!.. :D faan skratta så jag nästan pissa på mej!.. Hah.. :D

Ja vi svängde förbi Ulfåsa på vägen hem oxå tur var väl det för där hittade jag ingen Herrbetjänt men jag hittade denna..



Mitt mina smyckesträd, Placerad i mitt sminkrum, men som sagt såå är rummet inte färdigt på långa vägar, eller inte lägenheten heller, såå det blir bilder på det senare, men jag kryper mej fram iallfall!.. Fin va, skit stolt är jag!.. Köpte även en ny tvättkorg, jätte fin..!!!Tack mamma för en helt underbar dag. Jag älskar dej såå mycket...



Ajja nu ska jag fortsätta jobba, Blir dragondoftande kättgryta med ris idag!.. Låter väl smarrigt.. :D

Pusssss på er!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0