Helgens händelser!! :D

Freedagen började tufft, Jag jobbade som vanligt, 9-18.. Under dagen fick jag reda på att vi saknade personal till natten, så jag började ringa runt o höra efter meen nää ingen som kunde jobba..
Men snäll som jag är så ställde jag upp o tog det passet.. Så började jobba igen 20,00 till 03,30...
Min älskling hade inget att göra ändå såå han höll mej sällskap hela natten på jobbet, stackaren, men tror inte han led allt för mycket för då hade han ju gått.. :D
Meen på lördagen var det ju upp o jobba igenpå morgonen!.. Tungt och skit trött, meen stålkvinnan klarar allt..
Efter jobbet sen så åkte jag o Leo till mjölby för att hälsa på lilla mamma en sväng!, man saknar mammsen lite när man inte bor hemma längre..!.. Efter ett par timmar åkte vi hemmot, stannade o handla lite gott till kvällen, hyrde film, Ace Ventura Jr dektectiv!! Bra det jag såg av den, somna lite då och då..

Lördagens romantiska middag vart:


haha majskolvar med mackor.. As gott och det var sjukt längesen man åt det.. Men fan vilken tid det tar att koka dom, fan kändes som timmar ju, men det var la kanske för man väntade på att på smaska i sig dom som janne långben på julafton, haha :D..



Sedan blev det att hänga upp gardinerna, tyckte att det var dags för det.. Haha men kan ju säga att gardinerna passar ju inte riktigt in med tapeterna nu, men ska ju till Ullared snart så då blir det nya och fina, men det blir iallafall lite mer hemtrevligt när dom kommer upp!..
Men jag fick ju inte hjälpa till, tror han tyckte jag var ivägen bara..!.. Men fick titta på och skratta lite..
Har så roligt med dej leo.. Tack för all hjälp!..

Sen vart det filmen och massa flöt, oooh måste fan sluta med det, sjukt mycke snacks nu alltså.. :D vi kommer snart rulla fram!.. Köttbullarna Lenitha och Leo lixom, och när strumpbyxorna åker på blir det Kassler lenitha!!
Ingen alkohol fram till jul har vi sagt iallafall, kändes jätte skönt att va nyckter i helgen, o jaa det var ett tag sen för mej jag var helt nyckter en helg... :D

Aja idag är det ju farsdag såå sitter hos mamma nu, ska snart till morfar o fika!.. Var ett tag sen man träffade honom oxå så då blir han glader..
Vart bjuden på middag fort jag kom hem, tror min mamma saknar mej lite, ( Självklart säger mamma här )
men vet en till som gör.. Haha...



Ville bara lägga till att du betyder Elin, Tack för att du är världens bästa lyssnare... Du Förstår mej verkligen!.. O jag önskar dej verkligen lycka till på fredag, jag kommer tänka på dej till max gumman!..  Love yaaa!!!

Puss på er!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0