Jobbig dag!!

En kass dag ida känner jag, hade en jobbig dröm, o vägra av vakna ur den. det kändes as konstigt för jag tänkte i drömmen,
* Snälla Lenitha vakna, kan du resa dej upp o vakna...

Jag kommer ihåg det som jag sa det själv, som det hänt. Ohh hela min dag är förstörd... Hatar sånna drömmar.
Var säkert för jag och annie pratade om det igår, när vi var på väg till stallet om drömmar man inte kan vakna ifrån, drömmar som gör att man mår dåligt dagen därpå.. Precis en sån dröm var det... Ursch o blää..
Så är jag så sjukt rastlös, vill bara hitta på något, visst så ska jag till mjölby idag, ska träffa mamma och syrran, bokade ett träningspass men det är pump och inte ett dugg sugen på det nu, ska kolla i mjölby om dom har något roligare att gå på!..




Faan piss dyrt att ta ett engångspass när man inte är medlem.. Men jag ska ju bli det snart väntar bara på att jag ska få tummen ur arslet och gå ner.. Blivit så extremt lat..
Måste fan få igång mej själv igen, jag mår inte bra av att bara lata mej, jag är van vid att ha full rulle hela dagarna, knappt hinna med mej själv, det är så mitt liv sett ut och så vill jag att det ska vara.. Leva dagarna fullt ut och sova som en ängel när man väl hinner det... :D

Ahha Såg leos inlägg förut, kan ju säga att han har fantasi.. Tur att ingen tar honom på fullaste allvar... :D
Han ligger o sover nu, tror han var vaken hela natten igen, haha faan trodde han skulle vakna men han reste sig upp, sen bytte han bara sida av sängen och bädda ner sig igen, hah jadu, vilken slappis...

Aa nu ska jag göra mej iordning, faan sitter här typ hela dagarna i ända och bara luffsar, måste ta tag i detta nu..

Fan vad jag klagar idag känner jag, kul för läsarna lixom, hah men alla måste väl få ha en sån dag eller hur?
Pussss o Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0