Kvällsmys med Emma och Leo!!!

Hah kan ni gissa vad jag har gjort idag på dagen, Jooo jobbat som vanligt, Hah en gammal praktikant kom in till oss på jobbet idag, jag såg henne men försökte undvika ögonkontakt, hah men hon såg mej och ville självklart prata med mej, hah jag avskydde henne faan mest av allt..

Grejen var ju att jag var ju inte snäll mot henne alls, men hon kommer fram och ger mej en kram och säger...
" Ville bara säga att jag tycker om dej Lenitha "
Jag bara : " Okey "
Hon: " Ja men nu måste jag gå igen "

Haha vilken nööörd...

Meeen sedan kom lilla emma till mej, hon är ju som sagt bosatt i gävle ibland och ibland skåne, men nu var hon hemma på besök så hon är hos mej, vi tog oss en fika på Lilla hem, mysigt som tusan och snacka igen all tid vi missat, faan har ju inte träffat henne sedan min födelsedag, ett par månader nu!..



Sedan gick vi för att handla lite gott till kvällen, vart taccos.. Mummma.. Såå vi sammarbeta, emma fick hacka grönsakerna, allt utom löken då, den fick jag äran att göra.. Jag fick som huvuduppgift att sköta färsen och Leo, jaa han fick duka och spela musik på datan!.. :D

Hah mumma var maten iallafall...




Aah nu ska vi iallafall mysa ner oss i den "Stora" soffan och gloo på film, det blir väl " Borta Bäst Hemma Värst "
Ska visst vara en komedi såå vi får la se hur många skratt vi får till!.....


Måste ju lägga in en sööt bild på min kissemisse som just nu ligger och lutar sitt huvud mot datorn!..



Nyfiken som faan!.. :D




Älskar dej min Bejb!!!!

Godnatt på er alla.. Puss o kram!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske ska tänka på att praktikanten kan läsa? He he

2009-11-24 @ 22:16:31
Postat av: Lenitha

Just därför skriver jag inga namn!... Kan ju vara vem som helst!.. :D

2009-11-25 @ 10:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0