Måndags-slit!!

Jaha nu var det ju måndag igen då, Jobbat som vanligt idag, jobbade över lite, skönt inför jul med extra pengar.. :D
Haha snart blir det ullared, nedräkning, den 21:e åker vi girls, hah o Jelena, du som aldrig varit där ska verkligen få askul!...

Efter jobbet såå gick vi till bibblan för leo skulle kopiera sina vackra betyg som han ska skicka in till skolan, sista ansökningsdagen var visst runt den 20:e så får han väl reda på det i slutet av december, Hoppas verkligen på det bästa.. :D Men det ska väl lösa sig på något sätt...

Jaa annars idag har vi målat klart sista rummet, satt upp hyllor
( Kan ju säga att bejbs humör när inget går som det ska inte är det bästa, svor på katten och grejor )
Och nu håller han på för fullt och ska sätta upp mina speglar, får se hur många nya svordomar jag får lära mej denna gång... Men hah ja tjejer det ska bli ett riktigt tjej/Smink rum.. Väggspeglar, skohyllor, väskhängare, sminkbord, haha ja det mesta.. Där ska jag allt spendera min tid när det blir fix för fest!... ;D
Ja min nyttiga tid har börjat, tycker jag klarar mej än så länge, hah 2 dagar utan sött, men cola räknas inte va!...
Ahh nu ska jag vara social o hjälpa min älskling, han behöver kvinnlig hand.. haha...



Älskar dej min ängel!...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0