Onsdag

Ännu en dag har gått, har vart jätte aktiv idag, började dagen med att springa spåret med Snyggingen, skönt som tusan sesådär på morgonen, sen vart det hopp in i duschen och sedan förbereda sig för yttligare en arbetsdag. :D Dagen har varit kanon idag.. Maten var jätte god, Köttfärsspett med Klyftpotatis och Ailoi, det var visst populärt oxå.. Jag är ju såå bra ibland.. ;D




Hoop Idag blir det ganska lugnt, ska sitta på jobbet ett tag nu tänkte jag, ska fixa lite saker på datorn och hålla annie sällskap, visst är jag snäller, Sedan blir det att umgås med leo en sväng o senare vid 7 tiden kommer lilla tösen till mej, då lir det att tillaga lite pannkakor, och slå på en bra film, lite tjejmys.. :D

Imorgon blir det Bio, nya twilight filmen ( New moon ), klockan 23:59 börjar den, kommer bli en seg fredag men det är de värt, har väntar as länge på att se den här filmen nu, så jag, Leo och Annie ska dejta lite.. :D

Faan min helg är fullspäckad, vet inte hur jag ska hinna allt, lite kul är det, fredag så jobbar jag till 4, sen är det bara full fart att göra sig klar för jag blir hämtad vid 6 och ska på 25 års fest för lilla vivo!.. Smörgåstårta och massa alkohol, hah..

Sen på lördagmorgon ska jag vara i Vadstena kl 7 för vi är ett tjejgäng som ska åka med buss till Ullared, så då blir den en heldag där med massa shopping, sen är vi la tillbaka i vadstena vid 8, då har jag fått 3 olika erbjudanden, Antingen ska jag me Annie till nykyrka och festa lite, eller så ska jag fira emma för hon fyller, Eller så åker jag in till Mjölby och festar lite med syster.. Men är jag för trött blir det hemma och sova.. ;D

Sen på söndag så ska jag, Annie o två tjejer till Boda borg och leka av oss som tusan, ska bli såå roligt..:D

Det blir några kort på pannkaks kvällen sen, Pussssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0