Pannkakor och Film..

Jaa så vart kvällen, hah kameran ville inte med sig ikväll men pannkakorna var sjukt goda.. O för att skryta lite såå van jag våran lilla flipp tävling, 5-4.. :D jag äger stenhårt..
Vi mös till det med gottgott, sylt, grädde, oboypulvet, haha svulla som tusan.. sedan vart det 2 filmer och bus med min lilla kissemiss...


( Scaarface )

Ja vi har iallafall haft en mysig kväll, kul att bara slappa och ha tjejsnack, Hihi jaa jag säger då det, vi måste lösa det här med N-jakten, bara för att lixom.. :D

Nu ligger jag i sängen och kikar runt, kan inte sova ju, ska ju upp snart igen så ett par timmar kan jag väl fåå susssa :D
Tänkte sätta på mysmusik så somnar jag nog skönt, avslappnande ju.. Slipper jag även höra katten som är galen på nätterna, hon snor mina smycken och gömmer dom, jag hittade mitt örhänge och mitt halsband nergrävt i kattlådan idag lixom, galen, faaan köp egna.. :D

Ajja nu ska jag lägga ifrån mej datorn och försöka sova, Väntar ju även på min nattgäst, han kommer väl senare sen tror jag, men jag har bett om att inte bli väckt om jag lyckats somna.. :D

Meeeen pussss o krraaam på er....

Kommentarer
Postat av: Zitha

Fin blogg du har gjort :) !

2009-11-19 @ 12:06:47
URL: http://nrmc.blogg.se/
Postat av: Lenitha

Hej gumman, tack så mycket.. :D det är leo som har fixat den.. :D Pussss

2009-11-19 @ 18:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0