Såå Mäktig!! :D

Fy fan vad den är värd att se, jag ska köpa båda filmerna nu.. :D o faaan vad snygg han är.. Annie och jag satt som två skollade råttor framför duken lixom.. Ohh såå bra.. Vill se 3:an nu!.. Skynda skynd skynda... :D

Annie kom till mej vid typ 11 igår kväll, vi snacka lite skit sedan gick vi alla till bio´n...!!! Säger då det, ni som tvivlar på om ni ska se den, SE DEN!..
Lika super som 1:an!...



Hoop idag blir det full rulle... Jobbar först till 4 sedan blir det en snabbis till stan, måste ju hitta något roligt till Vivvi ju!.. Hmm en whiskyflaska kanske, han gillar ju det såå, ahh vi får se vad jag hittar på för kul!...

Jag är så bra ibland, jag går mellan skala potatis, röra i bacon och blogga... hihi allt på samma gång.. Skillat Lenitha!...
aja men som sagt sen blir det fest hos Vivvi,  har dock inte bestämt mej om jag ska drikka ikväll, faan kommer bli såå jobbigt att ta sig upp o åka till ullared bakis alltså.. :S meeen jaa vi får se vad sker när mörkret faller och musiken sätter igång!...

Haha kolla denna...
http://www.youtube.com/watch?v=plWnm7UpsXk&feature=related

Såå jävla rolig.. Trodde jag skulle döö.. Aaahh nu måste jag jobba vidare!... Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0