Tuff Helg :D

Inte ens hunnit blogga, fy mej alltså!..

I fredags Jobbade jag ju som vanligt, sedan vart det stressigt som faan eftersom jag skulle va hos denna grabb klockan 18,00!!



Han fyllde hela 25 bast!... Hela gamla gänget var samlade + vivos familj.. Vi käkade gott och partyt var igång.. As trevligt.. :D
Sen vart det in till motala framåt midnatt, åkte till marcus där leo höll hus, tog någon öl sedan gick vi till hallen och drack lite mer och dansa som faan!.. :D
Var väl hemma runt 2 tiden, tog ett tag innan jag somnade men sen var det bara upp igen vid 6 för vi skulle ju till ULLARED...

Kan ju säga att det är sista gången jag åker dit när man är bakis eller under julen, faan vi fick stå i 1 1/2 timme i köö för att ens komma in på ullared, det var proppat med folk, o mina hälsenor var helt förstörda efter dagens runda!..
Hittade massor av grejor, hah, köpte grejor till lägenheten, lampor, tavlor, glas m.m sen köpte jag självklart till mej själv, väskor, kläder, parfym och massa skit..:D
Blir en till resa efter jul, då jag fått ordning på lägenheten som jag vill den så jag ser vad jag verkligen behöver..
Har bestämt mej att måla om köket igen iallafall, vill ha något coolt, kom med förslag vettja, nu är det grått och vitt, inget jag vill ha iallafall!... :(

Kom inte hem från ullared fören halv 10 på kvällen kanske, så det vart en pizza och lite film sedan sova... O idag har jag vart hos min morfar och nu håller jag hus hos min mor!.. :D Det var kort och gott om min helg..

I veckan nu blir det ganska mycket oxå, imorgon kommer min mamma till mej i motala, vi ska käka lunch ihop sedan pilla lite i lägenheten!..  På onsdag ska jag ta sprutan för svininfluensan, ajajaj jag som är spruträdd o jag har hört att den gör ganska ont efteråt.. :(
Så ska jag försöka hinna träffa emma med innan hon åker hem tänkte jag!.. O i helgen ska jag träffa



Milla någon av dagarna, vi har inte besämt vad vi ska hitta på en men vi ska ta igen lite tid vi missat.. :D

Aja nu ska jag kika vidare.. Puusss på er!....


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag ska till ullared nu 21 dec:P får la se hur det är då=P massa galna kärringar säkert!!! jag är iaf på att dra dit efter jul om det skulle gå för sig.. fast inte buss, bil!!!!



pusssss

2009-11-22 @ 22:54:49
Postat av: Lenitha

Hihi ja men då kan vi ju åka ihop ju!.. Aa aldrig buss igen alltså!.. :D Pussssss

2009-11-22 @ 22:57:09
Postat av: sandra

lägg upp lite bilder på det inköpta då så man ser vad utbudet är då =).. är det dåligt utbud så skiter jag nog i att åka nu innan jul:P

2009-11-23 @ 09:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0