Twilight New Moon

Nu är det inte många timmar kvar till den efterlängtade filmen, Twilight New Moon:



faan väntat as länge på att få se den o nu ska vi se premiären inatt, ska bli as nice.. :D O han är ju såå sjukt läcker... Eller hur brudar... ( Bli inte arg bejb ) :D
Ettan äger ju stenhårt så hoppas verkligen 2:an gör det samma.. :D

En full späckad dag på jobbet har den vart iallafall, faan konstigt alltså, inte är det löning, eller pension, eller studiebidrag men jag fick faan slita arslet av mej idag, men det var jätte kul, dagen gick skit fort.. Dock var jag svin hungrig vid 2, skulle börja äta, men det var ju som sagt inte någon idé var bara att kasta maten och börja jobba igen!..

Hoop näe nu ska jag väl äta lite mumms och sedan duscha, faan jag svettas ju ut all jävla flöt från fritösen o flottet från baconen!.. :D

Aja nu ska jag kila vidare... Pussssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0