Ullareds shopping!.. :D

Jag tänkte visa lite av det jag inhandlade på Ullared, som sagt så ville jag handla så mycket mer men jag fick ju begränsa mej lite med tanke på att jag inte fått iordning på lägenheten än såå en resa till när det inte är såå mycket folk!...

Hoop här kommer det.. Mina vackra väskor!..





Sedan vart det Nya byxor till mej själv, älskar dom helt enkelt och såå sjukt billiga!..



O självklart vart det ytterligare Marilyn Monroe saker, Men endast tavlor.. :D Måste ju fylla på samligen!.. :D






Sedan vart det lite skit till Lägenheten som :



Aah det är lite lampor, saker till köket, Underkläder, Parfym, tavlor m.m!..
Som sagt så måste jag åka en gång till när det mesta är på plats.. :D

Aah snart kommer min mor o ska hjälpa mej med mina lapmor, faan sockerbitarna brukar ju sitta vid lampan i taket, nädå inte hos mej inte, dom sitter på kortväggen en jävla bra bit ifrån så vi måste skarva och skit, hoppas det blir snyggt bara..:D Sedan blir det att luncha lite och prata skit.. :D
Orkar jag blir det träna i kväll sen innan mörkret lägger sig, måste ju röra på mej lite nu inför vintern, man har ju en förmåga att lägga på sig ett extra lager av allt sött och mina favvisar, Lussekatter, faan alltså skulle kunna döö för dom.. Mummmmma säger jag bara.
Annie och jag ska ha en julkväll snart, Baka lussekatter, knäck och peppakakor..:D Ska bli mysigt som tusan, ska höra med min lilla elin med om hon orkar, vill ju träffa henne snart.. Hon är hemma från sjukhuset iallafall, mår väl inte prima men det skulle väl ingen göra efter vad hon gått igenom!.. Men på bättringsväg är hon allt, o snart är du på fötter igen då jävlar elin måste vi ta igen allt.. :D

Ajja nu ska jag förgifta världen och sedan möta min mamma!.. Pussssss

Kommentarer
Postat av: sandutta

ja fan de fanns ju lite skit =P kan nog bli en runda iaf då :D Men vad i helsike är det i hörnet längst ned till höger?? hhahaha ja stirrar mig trött men ser fan inte va de ä :P



puuusss

2009-11-23 @ 13:11:35
Postat av: Lenitha

Haha, det är ett drapperi som jag ska ha in till sminkrummet sen, vill ju inte ha en dörr men vill ju avskärma lite, så det är svart med vita pärlor, men har inte hängt upp det än!.. :D Hihi ja det fanns mycket mer som man ville ha, men jag tar en runda när allt är färdigt så jag ser vad som passar vart.. :D vi kan ju kanske ta en runda ihop sen!.. Pusss

2009-11-23 @ 13:18:10
Postat av: Juliaclara

Hej gumman! gud vad jag tyckte det var tråkigt att jag inte kunde jobba idag!! Men är ledig hela veckan om ni behöver mig, PUSS på dig!

2009-11-23 @ 21:12:35
URL: http://juliaclaras.devote.se
Postat av: sandra

KLART!! bara att vi hörs av om det framöver:P

2009-11-24 @ 09:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0