Hemkommen från en helkväll med brudar & Nisse

En helt underbar kväll, elin och bella dök upp hos mej vid 8 tiden precis klar för partyt.. Efter ett par glas var vi helt plötsligt inte bara 3 brudar utan närmare 10, skit trevligt.. Sandra och madde dök oxå upp, oväntat men mycket trevligt sällskap!.. Efter många öl/ grogg / Vinare så vart det hallen.. hah nämner inga namn men lilla tjejan golvade ett par gåner, hah skit söt.. Elin lämnade oss tidigt men förståligt.. Tack bejb!.. Du är min lilla ängel!.. :D

ahh efter ett långt danspass o många groggar messa jag min bejb om möte på stan, meeen som vanligt såå kom han före fyllemej o möte mej utanför.. Hah men jag var ju iallafall på väg..:D

Ah nu ska jag nanna kudden o mysa.. Bye bye pussss o kram!...

( Leo Lakso är min älskling ) ( DU BETYDER MOST )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0