Liknar en lägenhet :D

Igår var en mysig dag.. Annie och jag åkte efter jobbet för att hämta mina sista grejor, hah vi är såå duktiga, alldeles själva fixar vi släp, kör själva, bär själva... Duktiga tjejer.. Stolta är vi..

Väl kommen till motala igen såå åkte vi för att handla lite på maxi, sedan hämtade vi bejb så vi kunde få lite bärhjälp.. Tungt ju.. :D Vi typ kasta in allt i lägenheten för att hinna till Robertos o käka, as hungriga... Såå vi bestälde pizza och götta oss, sedan körde jag hem lilla tösen.. Jag o bejb fortsatte i lägenheten, vi ställde det mesta där det skulle va iallafall, såå nu liknar det en lägenhet, eller iallafall så syns det att det bor någon här...

Har hämtar min lilla kisse med den ligger här brevid och knorrar sig :D... Trivs som fisken i vattnet, bejb ligger halvlutad över mej och kisar, snackar i sömnen o blir arg för att jag inte svarar.. :D hahah..

Ska snart måla sista rummet tänkte jag, för i helgen kanske vi får hem en liten Chiquita.. :D Hoppas det blir så nu bara, såå himla sööt..

Vart hos tandläkaren idag, dom var inte glada på mej, jag var på fest o skulle öppna en kapsyl med tänderna såå lossna två spännen, o det har jag gått med typ i 1 månad.. :D
Sedan har jag fått böter igen. jävla parkeringsböter, ursch hatar den där jävla lapplisan.. Bläää, näe nu ska jag hoppa på bejb, han snackar såå mycket.. :D puss pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0