Måndag igen!!

Ja, nu sitter man här, efter en lång men bra dag på jobbet, faaan fullt hela dagen, men tror det beror på höstlovet.. Mycket ungdomar och mycket familjer, shopping o vi ligger ganska bra till :D Hah såg sötis inlägg, såå gullig han är, stackare, jag var ju lite askalas i lördags, men han står ut med mej iallafall, kan tänka mej hur det kändes att ligga brevid en alkoholstinkande däckad person lixom.. Haha förlåt honey!..



Elin, jag o Bella på tjejfesten i lördags, såå sjukt trevligt hade vi, måste vi verkligen göra om tycker jag :D

Fick besök av min lilla älskling Bella nu, såå sööter, älskar när kompisar bara dyker upp för att prata en sväng, mycket trevligt.. :D
Hah har blivit helt besatt av facebook fish World.. Mina småå älsklingsfiskar..
Joo jag har faktiskt annat att göra meen jag tar en stund om dagen och leker med mina fiskar.. :D

Längtar som faan till helgen, ska ha halloweenfest, Utklädnad, alkohol och vänner, vi ska ha såå roligt.. Kameran ska vara fulladdad, kylen ska vara full och dörren öppen sen är det fest mina vänner.. :D

Aja nu ska jag snart mysa till film, Leo kommer hit o flötar med mej.. ;D

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0