Mörkt & Kallt

Ja varför inte uppdatera bloggen igen, bra dag att göra det på, jag menar idag är ju verkligen den bästa i mitt liv ( INTE )..

Jag har kommit till en svacka i livet där man gjort ett antal misstag under en kort period, jag vet inte varför, jag bara gör dom.. Jag sårade en person till max och nu kanske jag förlorar honom helt, var det värt det, varför kunde man inte säga sanningen från början!..

Ja, ljuga är något jag egentligen hatar, men har lyckats ta till det ett par gånger för att slippa konflikter och nu gick allt snett.. Har inte mer än mig själv att skylla..  Men mycket i mitt liv är viktigt på olika sätt och jag kan inte släppa det. Aah skitsamma hoppas verkligen det löser sig på ett eller annat sätt!...


För övrigt så håller jag på att renovera och måla om min nya lägenhet i motala, lämnar lilla Bonnhålan för lill Chicago.. hah, jag hoppas jag kommer trivas där. Jag hade väl tänkt att flytta in i helgen, ska åka in i dag och verkligen måla det sista, Sovrummet måste göras en gång till då det vart flammigt, sen är det datarummet som ska målas 2 ggr, lite lister sen är allt klart.. Det låter som det är lite men det tar ju sån himla tid.

Jag har haft sån himla tur med att mina änglar har hjälpt mej till max. Utan dom hade jag nog inte blivit klar på långa vägar, hade förmodligen tröttnat... Aja fick sova ut idag är alltså ledig, Ska in med 12,18 bussen till motala, såå ska väl hoppa in i duschen och börja traska mot bussen!.. Hade bra allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0