Olyckligt lycklig eller olyckligt olycklig

Jadu, sitter nu på jobbet, ja jag vet slappt va, hah men vi har bra praktikanter så är min lilla elin här idag oxå o dom klarar sig bra just nu.. Hooop dagen började väl inte som den bästa, osams, lämnad o jaa, vad mer ska jag säga, hoppas  han gjorde rätt val.

Jag flyttar för fullt nu iallafall, förhoppningsvis blir det till Lördag, annie och jag ska köra saker idag, hoppas vi hinner med allt.. Vill verkligen bli klar och få hem min Kissemiss.. :D

hahh nu ropar dom på lilla KitchenBitchen såå jag ska la in och laga lite mat.. Marinerad Fläskkotlett med klyftpotatis och Grönpepparsås låter väl inte fy skam.. :D

Hade bra, ska försöka göra lite bättre bloggar framöver.. Puss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0