Ajaj i munnen :(

Tog en promenad i solen till jobbet, skönt som tusan... :D Riktigt sommarväder ju, nästan iallafall, lite kyligt kanske meen vafan inte långt kvar.. Vart hos tandläkarn ida mee, den åker i höst.. Faan såå skönt, 5 år senare.. Då ska ni få se på ett vackert leende.. :D, såå det är värd all smärta vid spänningen.. Faan får äta flytande nu en vecka då, kan ju inte bita ihop eller tugga...

Va och hämtade baby efter LKPG, vi drog förbättrade färgen på kroppen lite :), Sedan lagade baby mat åt mej, hah låter som jag är as lat men jag var faktiskt och handlade pizza åt honom dåå sååå..
Ikväll händer inte alls för mycket, Leo ligger och sover i soffan, han har sovit rätt dåligt på sistone såå lite sömn skadar ju inte..

Har världens träningsverk på ena sidan av kroppen, hah efter tennisen igår, och så har jag riktigt ajaj i min armbåge.. Jag bädda ner mej i soffan igår för leo skulle fixa sina läxor och ville inte sitta själv, såå skulle han va sööt och bära in mej sen när han var klar, Hah men dörrkarmen slog emot min armbåge såå jag vaknade iallafall.. :D Träffade rakt på cp-nerven...
Meeen det var la mitt fel med, jag var som en slanggurka typ..

Jag vill ha skattepengarna nu, :) mycket roligt vi vill göra.. Nya möbler, en hund, mitt HÅR äntligen... :D, Ny dator, x-box, UTLANDRESA... :D
Meen allt på samma gång blir mycket pengar :) såå lite i taget va..

Funderar på att färga håret, det tar ju inga tider det.. Aahh det gör jag..

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0