En kissemisse mindre!!

Nu har "lilla" simba fått ett nytt hem, Det var ett par från norrköping som var här och hämtade honom förut. Känns lite tomt, fasar för när Bullshit och scarface ska lämna hemmet oxå, mina småå änglar ju.. :( men det är ju det bästa för dom oxå, få chansen att bli utekatter...

Hooop Långledigheten har vart behövlig, vi har flyttat och fått iordning på det mesta, nu är det bara ikea nästa så vi får alla möblerna vi vill ha :D
Det kommer bli kanonfint asså.. Trivs som tusan i lägenheten, känns mer som ett hem än mitt förra, men kan ju bero på att jag bodde "på" jobbet då lixom, nu kommer man ju ifrån stan och jobbet...

I lördags var min älskade mor och syster med karl´n här och hjälpte oss lite med lägenheten, Vi drog en shoppingrunda på öb och maxi, Sen vart det Burger King :D
Mamma fick rycket och drog fram dammsugaren och skit, såå nu är det fintfint här iallafall.. Tack mamma du är en ängel det vet du.. :D
På kvällen så kom Syrran och patrick tillbaka, vi tog ett par kalla och lirade GH och fia med hutt.. :D äckliga jävla snappsar men dom gick ner.. :D

Igår så vart det en impulskväll, vi drog till jimmy och kikade på film. Kvällen vart sen meeen trevligt...
Idag har jag inte gjort allt för mycket, hah åkte in till stan för att hjäpa syrran med tv´n. Hon fick ju min 52" tv om hon fixa ut den själv ur lägenheten då den vägde bly, men hon hade massa starka karlar med sig såå det gick smidigt. Tog en promenad hem, tvättat och fixat.. Leo fixade skumbad med tända ljus och grejor, Myspysigt ju.. 

Leo sitter här och lirar Gh och tror han äger.. :D Står och tror att han är en riktig rockstjärna..
Hah han får va min rockstjärna..
Nää nu blir det snart käk måste ner till tvättstugan först.. URSCH vill ha en tvättmaskin, vill jag ska ha en så är det bara.. :D

Puss o kram på er...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0