En tumme mindre "Nästan"

Jävla konservskit som hamnar i papperkorgen, o dumt nog var det jag själv som la den där igår.. Skulle ju bara pressa ner allt lite och trycker ner tummen på kanten och jaa, blod överallt.. Jävla skit.. Såå ajaj har jag iallafall, och inget plåster, pappert sitter fast i fingret och jaa, allt är skit.. :D

Tog en långpromenad hem idag från jobbet, vilket väder, såå skönt, kom just hem och André och leo sitter med var sin öl och lirar GH.. :D



Fick höra att syrran ska sälja sin pärla.. Han är ju såå vacker ju. :D Myspyser här med Lilla tiger.. :D

Snart dags för inflyttningsfest med, Hah jag hör av mej till er jag vill se här.. :D Hoppas på fint väder bara, Kall öl på ballkongen med solen i trynet och en cigg i handen.. :D
Vill ha sommar nu.. :D

Ahh det var allt for Now...

Pussssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0