Solsidan :D

Haha serien äger stenhårt.. :D sitter nu och kikar på den med en kall i handen och trevligt sällskap.. :D
Jag och Leo har gett upp för idag, faan vi har städat och fixat i gamla lägenheten hela morgonen, kört allt det sista hit. Sen har vi fixat och donat här hemma.
Men vi vill ha nya grejor, tv-bänk, tvbord, Nya gardiner, lampor, hyllor, massssa saker.. Och speciellt nya tapeter :D Meen allt blir klart sakta men säkert.. :D

Imorgon ska vi hämta allt det sista hos leos mor, Såå vi får ording på allt, skönt att va ledig fram till tisdag.. Mamma kommer imorgon oxå, såå vi kommer la plocka, ta en fika och kanske en sväng till loppis, alltid lika kul ju!..

Vi har ännu inte slagit ihjäl varandra, såå tror det kommer funka kanon, Jag trivs som fan, satt på ballkongen förut och njöt med en kallis och en cigg, tittade in och såg leo vid hallen, Faaan vad lycklig jag är, Jag kände hur värmen steg i kroppen.. Jag älskar dej verkligen baba...  You make me happy honey!

Nää nu ska jag se på solsidan, haha hon är störtskön.. :D

Pussssen och kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0