17/7 <3 - 10/2

Varjen dag är en kamp, Att få vakna varje morgon utan den man älskar..
Att gå dag in och dag ut o va olycklig...
Att inte få dela den kärleken man har...

Jag orkar inte, Jag kämpar, Varje dag är en stor kamp, jag har aldrig i hela mitt liv känt så här..
Jag känner mej helt tom, känns som mitt hjärta är utslitet, finns inga krafter kvar..
Har aldrig någonsin älskat något såhär, o då har jag ett 8 års gamalt förhållande, inget som kan mätas med det här..

Du fick mej att falla första gången jag såg dej, Visst jag gjorde många misstag på vägen, men mitt hjärta har alltid tillhört dej...
Jag kämpar för allt i världen, min mor,min familj,  mina vänner, utan er vet jag inte vad jag ska ta mej till, Men DU saknas...


När du vände dej om, försvann allt.....

Jag kämpar, Kämpar fortfarande, är det ingen som ser.. Joo självklart, men ingen som kan göra något..
Jag håller ljuset tänt, ifall du vänder om, så du hittar tillbaka...

I have lost it all........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0