Hos Mor min!!

Jaa vad ska man säga om dagen, inte världens bästa dag iallafall, men jag försöker se så possitivt på det som möjligt, Det är värt det, jag vet det, jag har aldrig någonsin känt såhär innan..

Jobbade en stund idag tills jag bröt ihop, min lilla elin kom som räddaren i nöden och bytte av mej såå jag fick gå hem, såå försökte sova en stund, gick la sådär, vart inte så mycket sömn inatt..

Men jag bestämde mej för att hoppa på bussen till Mamma, såå hon hämtade mej på statoil sen hämtade vi syster, o drog till Mobila, haha 3 timmar strosa vi där inne.. Köpte en Madrass, äntligen sååå nuuu får jag sova gott.. :D slippa alla jävla fjädrar och böglor..
Sedan vart det hårfärg såå man fräschar till sig lite, kan ju inte gå omkring med utväxt heller.. :D
Jaa lite smink och skit vart det oxå men det är nödvändiga saker, hihi jag som inte har 3 stora sminkväskor fulla.. :D Shooppoholliken själv..

Imorgon kommer syrran in till mej med Mathilda, dom skulle visst ut till Harrys på kvällen, får la se om man hänger med, kan va kul att komma ut lite och tänka på annat.. O umgås med syrran för det var längesen...

Aah kryssning på söndag då, vi skulle åkt på lördag men faan vi fick ju inte tag i silja line för att byta buss, meningen var att vi skulle ta en utekväll i stockholm kvällen innan vi ska på kryssningen, meen jaa, det verkar skita sig, men tror det räcker och blir över med en 3 dagars kryssning, ska bli såå roligt..
Vi tjejer kommer äga helt och hållet..

Sitter nu hos mamma iallafall, ska försöka få i mej något att äta, funkar inte så bra meen vet att jag måste....

Pusss o kram på er....






( Älskar och Saknar dej )


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig med/L

2010-02-05 @ 00:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0