Jävligt bra dag!

Jag kände direkt när jag vakna att det känns bättre, Mina drömmar om att du ska bli min finns fortfarande, men insett att negativitet inte hjälper ett dugg, speciellt inte att va en bitterfitta eller klimakteriekossa.. :D

Jag behövde som sagt mina dagar och att jag fick prata ut med dej idag kändes jätte bra..
Som sagt har jobbat hela dagen, eftersom ingen kryssning vart, inget jag ångrar heller.. Kände att det absolut inte var värt det..

Sedan kom min kära mor och syster in på besök o jaa vad fixa dom inte åt mej då, efter dom vart och ätit med mej såå gick dom upp till mej för att vänta tills jag sluta så jag kunde åka med dom in till mjölby, joo dom har fixat min säng, såå nu står den inte längre på golvet, nya lakarn och allt, riktigt snyggt och det passar perfekt till rummet..
Hooppas på att jag får dela den med den jag älskar bara..



Jaa såå nu sitter jag hos mamma, ska ta bussen hem vid 9 tänkte jag, känns bättre då jag jobbar imorgon slipper jag gå upp såå tidigt och passa bussen.. Hatar att åka buss på morgonen!..

Annars så har jag försökt med ett jävla partytrick att man ska kunna blåsa rök ur munnen, genom att hålla för näsan, trycka ut luft mot handen utan att det ska komma ut något, alltså hålla tryck länge, sedan släppa och blåsa ut långsamt, vilket skämt, haha

för det första så slår det lock för öronen så det gör as ont, sedan huvudvärk och sen blöder jag i munnen, såå ingen rökjävel där inte.. :D nää amatör eller allmänt puckad, jag vet inte men jag får det inte att funka iallafall, ser dessutom ut som en röd luftballong som håller på att sprängas..

Meen försök ni så kan ni la kommentera och skryta om ni klarar det.. :D

Puss på er alla..

( Love and miss you, Jag hoppas du ger oss en chans, jag vill inte leva utan min Baba ) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0