Läs med Hjärtat

Det är många saker jag bara vill få ur mej, men inte mycket blir sagt. Det stannar hos mej, vad gör det för skillnad.

Jag förstår inte varför du inte vill träffas och ta reda på vad du verkligen vill ha, vad du egentligen vill. Som det är nu blir inget bättre. Bara mycket sämre,
Leva i en värd i ovisshet, inte våga släppa taget ifall det finns en liten chans, ett litet hopp om ett liv ihop, knäcker en människa totalt. Bråkar om svartsjuka, tjaffsar om skitsaker. Blir sårade och ledsna. Varför??

Jag vet exakt hur jag vill leva mitt liv och det är inte såhär, Det är med dej vid min sida..
Jag hör och jag förstår det du säger, men jag tycker du tänker helt fel. Om du menar allt du säger allt du berättar för mej, varför plågar du dej själv?
Jag kommer ihåg vad din önskan var oxå, men när vi lever såhär kommer den aldrig slå in. Tiden gör såret så mycket större. Sedan är det försent.

Du vet att jag snart lämnar sverige, att jag snart åker iväg, det finns bara en människa på jorden som kan få mej att stanna. Det är upp till dej nu hur du vill göra och hur du vill leva ditt liv, med eller utan mej i bilden.

Jag hoppas du finner det du söker.

Dom sa till mej att jag släppte en ängel, Och det gjorde jag och ångrar det av hela mitt hjärta, Fick jag en önskan att slå in skulle det vara att vrida tillbaka tiden till den 13/12 och få allt ogjort.

Jag älskar dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0