4 dagar kvar.. :(

Jaa nu har min honey åkt till Stockholm med grabbarna, :( kommer sakna ihjäl mej alltså.. På Lördag drar dom på krysningen så dom skulle träffa en kompis där uppe innan såå därför 4 hela dagar borta..
Faan vad fjantig jag är, Meen ja såå är det la när man är kär..
Men jag hoppas han får riktigt roligt, tror det var hans första "riktiga" kryssning med såå åker han med vännerna med såå det kan ju bli riktigt nice...

Jag åker juu på kryssning nästa helg med Annie och Elin, ska bli roligt..så jag förstår inte vad jag klagar över.. :D
Ahhaa nu sitter jag hos mamma, funderar på att ta tag i klänningen nu, ska ju på tog party imorgon, och måste fixa mitt lakarn såå jag blir finer ju.. Duwa fyller ju 20 såå det blir väl en brakfest.. Meen dock ganska lugnt för min del då jag jobbar lördag, meen jaa lite kan man allt festa till det..

Jag tänkte att jag skulle lägga in bilder på hur klänningen blev sen, hihi, jag har världens bild i huvudet, nu är det bara att få den att se ut så oxå, det är ju lite svårare, men ska snoo ett lakarn från mamma.

Hihi nu fick jag ett mess av leo, dom sitter på tåget taggade till stockholm.. :D

Äger gör jag i GitarHero nu iallafall, hih, ska passa på att träna som en idiot när han är borta såå slår jag honom utan problem sen, idag klarade jag 4 låtar på hard, kanske inte bästa % men det är ju en början iallafall, men jag har lite problem med sista låten innan jag kan gå vidare, det jävla solot, faan det går ju snabbt.. :D

Jobba gör jag imorgon med, inte alls sugen, söker nytt jobb nu, hoppas jag hittar något som ligger i motala eller i närheten.. Blir det som jag vill så stannar jag, annars söker jag mej vidare i sverige, måste ju ha en back up plan.. Meen den hoppas jag inte på att få använda..

Ajja peppar som faan inför imorgorn, bella, jag och elin ska va hos mej först och snygga till oss, sedan skulle Adam hämta och köra hem oss..

Ahjaa jag lägger in kort sen på klänningen :D



Älskar och Saknar dej min LEO.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0