AlkisLenitha :D

Haha jaa, det är onsdag idaaa o jag är bakis.. ;D
Det är ju trettondagsafton ida såå allt är ju stängt, även vi har vart lediga idag, såå vi passade på att ha lite fest igår, Skulle bivit bio först med elin, meen vi ångra oss ganska snart och bestämmde oss för att ta någon öl bara och sitta o snacka o kanske dra till brygget för att ta en, alltså en myskväll med ett par öl... :D
Hmmm det såg vi ju vart det sluta, det vart fest helt enkelt.. Massa förtäring av alkohol och ännu mer på brygget.. Men faan det var trevligt..
Det vart ölspel, Jag har aldrig, pinsamma händerlser m.m... Skit kul, fick reda på mycket man inte trodde om folk alltså..
Vart även lite snopplek



Haha jaa faan vad det ser äkta ut alltså, hihi det är en snopp som leo gjorde i skolan när han var 11 år.. :D Meen faan vad vi sucktar efter den.. :D


Mina småå änglar ju!...

Det var meningen att bara elin, bella o jag skulle umgåtts meen vafaan det vart flera.. :D
Lite kort sedan brygget..


Ahh det kommer finnas med på Facebook och på Bilddagboken!.. :D
Haha det vart nog lite mycket alkohol för mej alltså, gick kanske hem runt 1,  somna som en stock, runt halv 4 hade elin och ett gäng stått och försökt ta sig in i lägenheten för efterfest.. Hahaha, ringt på dörren och på mobilen, meen jag måste sovit tungt alltså.. :D
Haha sköna dom är... Tur att jag låste dörren inatt, annars hade jag nog haft fullt ös här...
Meen kvällen var lyckad..

Idag kom lilla tösen till mej, såå lessen såå, Ohh lider verkligen med dej gumman, men jag finns här, så min uppgift idag var att få henne på andra tankar, såå vi drog en pizza o satt där typ i 3 timmar eller nått och pratade sex... :D
Gick sedan hem och kikade på roliga klipp på datorn och hade as mysigt... Älskar att umgås med dej gumman...
Nu ligger jag själv här i soffan och känner saknaden.... Bakis börjar jag bli nu, hah konstigt har nog varit full hela dagen..

Ohh jag vill ha en dammsugare nu alltså, blir galen, chefen skulle köpa en åt mej såå hoppas jag får den imorgon och en mopp. :D Dååå blir det storstädning ni... Faan känns som en knarkarkvart här hemma.. Ursch..

Ajja nu ska jag kika vidare hade jag tänkt... Meeen Pusss Pussss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0