Helgen är slut... =(

Jaaa det var denna vecka det, hmm har missat faan halva känns det som, ursch det går för fort ju..
Har jobbat som vanligt i helgen, Vart en helt vit helg ni, vad säger ni nu då, ni som inte trodde Lenitha kunde hålla sig borta från alkoholen.. O det var jävligt skönt oxå.. Umgicks med tjejerna i fredags, hade mys hemma här, sedan gick jag och elin på långpromenad genom stora moala.. :D Myspys sååå.. :D
Vart hos Leo och lirat Ps3, faan vad skoj alltså, jag döda honom, ordentligt, jag var bäst, vi spelade nått fighting spel, mos vart han.. :D, sen kom singstar på, hah vi körde två låtar, tror jag håller mej till det när man är full alltså,
Vågar ju inte ta i så man låter som ett fån och verkligen hör sig själv, är man fuller så gormar man för fulla muggar och tycker allt låter såå jävla bra.. :D
Sedan vart det nått dödar spel, sämst var jag, hah leo bara skratta åt mej, men faan styra med den ena knappen och rotera med den andra, jobbigt ju, spang och tittade överallt förutom där jag skulle, jobbigt ju, meen kul hade vi iallafall, Sedan vart det Twiilight filmen, SJUKT BRA....

Vakna helt underbart idag, Mysigt o varmt.. :D, Har sedan vart i mjölby en sväng, hämtat min boxer men självklart så är korkade lenitha igång, glömde ju självklart dosan till den såå hur faan ska jag kunna använda den nu.. Blir arg på mej själv, men får åka in i veckan och hämta den, måste även köpa en antennsladd.. :D Sedan blir det frukost vid tv´n med Disney Chanel ni.. :D *Mysigt*

Flikkorna är på bio utan mej idag, hah min mobil har ju vart avstängd hela dagen, så dom hade ju inte fått tag i mej, era svikers.. :D haha, hoppas ni har det trevligt iallafall..

Älskar er mina underbara vänner, ni är mitt allt... Pusss puss

Hoppas allt löser sig med allt annat mina småå änglar, ni vet vilka ni är.. Jag tänker på er och håller tummarna för er, önskar er det bästa ju...
Ajjaa nu ska jag äta.. Det ska bli underbart gott... :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0