Måndags Tråk....

Lugnt som faan på jobbet, inte haft allt för mycket att göra.. Några mat hit och några baguetter dit, kanske någon Latté oxå meen annars såå har jag städat på diverse ställen.. :D Såå restaurangen blev som NY... ;D

Vad händer idag då folks, inte alls möe iallafall inte för min del, ha en slappisdag som alla andra 364 dagarna om året.. Meeen jag klagar inte, skönt som tusan... :D

Igår var jag hos Baba, Käkade korv och spelade Buzz, as kul.. Hah jag vann två gånger, resten gav jag efter för att inte den sura minen skulle komma fram lixom.. :D
Jag menar, det är ju tråkigt om det ska bli bråk över ett spel, såå jag la min smarta hjärna åt sidan ett tag... :D

Asså det blir mycket ledigt den här månaden alltså, med tanke på alla röda dagar, faan blir ju fattig ju, jag som ska åka utomlands med Annie.. :( Meeen jag klarar mej nog tror jag, annars får man ju vänta med resan tills efter sommaren..
Onsdag är man helledig dåå, vad ska man hitta på, såå sugen på en heldag med pulka och bygga snöögubbar men ingen vill leka med mej i snön...:( 
Synd att inte tilde eller Emma var här, ni hade ju velat eller hur??... :D

Det sägs vara en krogkväll imorgon, meen faan alltså, inge lust alls, funderar på att ta mej en bra film,o nått gott att käka o bara mysa om jag inte kanske ska jobba natten och få in lite pengar... Tåls att fundera på.. :D

Ahh faan vad bussen stuttsar o har sig, vi hörs senare ikväll när jag kommmer hem igen,
Pussssss


Kommentarer
Postat av: sandra

Du ska ju till parkhallen i Tranås säger jag ju :P



pusss

2010-01-04 @ 20:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0