Påväg hem igen!.. :D

Sitter på bussen nu igen, o jag förstår inte hur det kan skaka såå mycke, blir faan åksjuk, kanske beror på att jag sitter och stirrar in i datorn meen nää vi skyller på busschaffören tycker jag..
Pratar lite med min partypingla, så det blir 1 veckas semester någon gång i februari, då drar jag till norge och åker pulka och dricker spit.. Hahaha..
Ska bli as nice ju!... Meeen jag vart varnad för buss såå det blir det absolut inte.. Faaan kommer ju stupa lätt i bergen alltså.. Ursch o bläää...

ÄTA det är något jag ska göra direkt när jag kommer hem, eller jaa efter jag lämnat in lite filmer som jag glömt, faan inge bra alltså, hihi jag tror faan jag lider av minnesförlust, sjukt vad dåligt minne jag fått på sistone. Eller så har jag bara såå mycket annat att tänka på o göra för den delen, Farmville tex... ;D


Har vart och hälsat på mormor idag mee hoppade av en busshållsplats innan för att besöka henne.. Saknar dej såå min älskade mormor... Det var såå fint hos dej, morfar och mama har verkligen pysslat till det ordentligt...

Ajja nu är jag snart i motala, såå ska väl ta och stänga ner denna springa hem.. Kallt som faan ute.. :D

Puss o kram Skummbanan!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0