Söndag och 1 dag kvar tills min kärlek kommer hem!!

Jaa efter en lång helg så är det söndag igen då, suger på ett sätt då helg är jävligt skönt men med tanke på att leo kommer hem imorgon så är det ganska skönt.. :D

I fredags då var vi på toga party.:D Mitt lakarn klippte jag fel typiskt mej, försökte med 3 lakarn meen jaa, så jag rotade fran en gammal klänning som var lik toga såå den dög.. 
Jag, Elin och Bella satt hemma hos mej först och förfesta och gjorde oss toga-fina.. :D riktgt skoj.. Lite stressigt dock eftersom vi slutade jobba klockan 6 och jag var tvungen att springa till systemet, och köpa smycken m.m.. Hann även sola innan.. Faan börjar få lite färg nu iallafall...


Mina änglar är ni <3

Jaa så här vart vi inför tiga kvällen iallafall.. Nöjda tycker jag verkligen vi ska vara...
Jaa vi kom väl till Duwa vid 9 tror jag, ganska lagom för alla hade precis kommit dåå, såå han började öppna sina sista paktet..  Haha the donkey, Hihi han fick en åsna ( Barbara ) som låter, med lite vasselin, diskhandskar, näsdukar, gurka och en sugpropp såå han hade nog fullt upp hela natten!... :D


All Girls.. :D

Det får räcka med kort, hihi orkar inte lägga upp alla, men det finns mer bilder på bilddagboken ( Lenitha ) sen såå får vi vänta på att bella ska lägga upp lite mer bilder för hon har mycket mer och bättre..
Jahaja kvällen vart as kul iallafall, Twister, alkohol och massa lek.. Jag vann ena twister omgången, dåå fors skulle få upp sin fot på min rygg när han redan var under mej, såå haha han föll... ;D

Lördagen vart det jobb, stackars lilla elin mådde inte alls för bra, såå kvällen vart lugn med lite GitarHero, klarade 22 låtar på Hard igår, jag börjar bli skillad på det allstå.. :D
Sedan vart det ner och hälsa på dom på jobbet, käka lite kvällsmat och möös, sedan hem och myste ner mej sängen och mösss hela natten lång.. :D

Idag, hah jaa jag ligger i sängen fortfarande, det förklarar väl en hel del, ska till chris senare idag, vi skulle kolla på serier och bara dööö.. :D

Saknar Leo med, alltså 4 dagar tänkte jag, det är ju inte alls länge, whipps så är han hemma igen, meen faan alltså, dagarna går såå sakta och jag trodde inte man kunde sakna någon såå, känns såå tomt när han inte är i närheten.. :( 
Men jag hoppas han har haft riktigt skoj, han satt i baren och drack när jag skrev till honom igår, såå jag tror allt dom lever loppan.. :D

Ajja jag ska väl ta tag i mitt liv och resa mej från sängen, måste äta o städa med.. :D

Pusss o kram på er..

P.s Leo, du är kärleken i mitt liv.. Jag önskar att det en dag blir vi igen D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0