TjejMys...

Haft en ganska bra dag på jobbet ida, mycket o göra men ändå skönt, Slutade klockan 2 då vart det hem en snabbis, fixa lite :D, sedan drog vi tjejer, ( Elin & Bella ) till stan och shoopade loss..

Mina inköp vart ett par Leggins, Lite smycken och underkläder.. :D



Ganska nöjd faktiskt, tänkte väl ha legginsen på Partyt på fredag med smyckena och lite skit, ska nog bli asbra..


Vi köpte lite fika på Lilla Hem, gick hem hit och mös med bakelser och kaffe :D, sedan började jag färga Elins hår.. faan vad vi dumma oss, hihi sa att det vart allt annat än dej färgen hon ville ha, hihi rött, grönt typ lite rosa.. :D Lessen i ögat vart hon.. hihi här har ni henne, visst är hon såå söööter..





Har en känsla av att hon kanske kommer döda mej imorgon meen hoppas du bjuder på denna bejb, du är fortfarande lika vacker.. :D Love yaaa...

Ni ska se hennes hår, såå finer hon vart, skiftnigar i såå många färger, Jaa jätte fint helt enkelt.. :D

Jaa när vi var klara såå vart det Robertos för lite flöt, :D och en massa snack, faan vilka djupa diskutioner vi kom in alltså, Att vi kände såå lika om såå mycket... Älskar er..

Jaa har sedan vart och solat lite nu då, tänkte att jag skulle sätta igång mej själv igen, har vart en riktig slappis.. Meen kan ju behövas det oxå, meen det blir ett gymkort nu fram till våren då man kan börja springa spåret igen.. Funderat på att börja dansa igen oxå, Och tennis, meen som sagt mycket snack, men hoppas jag hittar någon rolig hiphop, street eller funkkurs.. Skulle va såå kul att börja igen!....
Tennis måste ju jag ha någon att spela med och det är ju ingen som vill ju... Box kanske, tror annie var på.. Aah ska höra mej för lite..

Ajja nu blir det duschen och bumms i säng.. :D Pusss o kram!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0