Hela dagen har vart kass, hoppas resten blir bra =(

Min dag har la varit upp och ner, Mamma ringde och väckte mej imorse för att be om lite tjänster, jag tog på mej och åkte ner till stan och fixa lite saker, sedan kom mammzen hit och kikade på lägenheten, vi snackade en stund sen åkte hon hem igen, kul att träffa henne, saknar min lilla mammzen... :D
Ah sen vart det till pizzerian och köpa sallad innan jobbet, drog upp till leo och sällskapa tills det var dags att åka till LKPG... Dagen i sig har väl vart som alla andra dagar...

Men något konstigt är det, har en äcklig känsla i kroppen som inte vill försvinna, blääää jag förstår inte vad det är..
Lika känslig som man är innan mens, Tankar bara ploppar upp även om man kämpar för att inte tänka på skiten, helt plötsligt osäker på mej själv.. Ahh skit dag helt enkelt...

Nu ska jag sova.. Hoppas på en bra godnattsömn... Nattinatttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0