Övertrött dags för sängen!!

Ah kvällen igår slutade kanon.. :) Leo kom över till mej mitt i natten, kunde inte sova någon av oss, o mina cigg va slut sååå drog till Mantorp klockan 4, städa ur bilen och köpte cigg.. Vi fick med oss Moltas och Dario oxå..
Hah nattripp är aldrig fel, Väl tillbaka i motala fick alla för sig att fiska, hah vi drog till sebbe, klockan var säkert 5, plingade på hans dörr för att låna fiskespööö, hahaha hade jag vart sebbe hade jag sparkat den som plinga på klockan 5 på morgonen för ett fiskespööö, meeen fick inte låna det.. Hah såå vart hem till Leo och kikade film till tidig morgon....

Dario och Leo vart frammåt morgontimmarna små busiga, stackars moltas som var sååå trött... Hahaha....
Djävulen kom fram ur dom båda...



Moltas får inte sova ifred här inte, helosansalva och tobak smetas in på hans fötter.. :D



Haha, men det hamna inte bara på Moltas fötter, när leo kittla honom under foten drog han ju ner dom i soffan och vipps såå var hela soffan full med smet.. :D
Haha, jani, vi lira lite gitar hero, jag ägde som vanligt.. :D Meen runt halv 8 tror jag fick vi nån timmas sömn..

11 hade jag ställt klockan på, då var det dags för sol och bad, hah, såå trött jag var när jag vaknade har jag nog aldrig varit, kändes som jag var full, vingla och ögonen ville inte hålla sig öppna, skulle kissa och nickade till, då är man trött ni...
Meeeen vi kom iväg till varamon, bad, lek, och massa sol, Gjorde ett konstverk i sanden med, meen bilden e på leos telefon såå får lägga upp den nästa gång...
Ahh timmarna rusa iväg och nitha var ju tvungen att åka hem o byta kläder till jobbet...

Det har vart mycket att göra, och klockan har gått sjukt sakta.. Som tur e såå hade vi KD på jobbet idag iallafall så det var inte så varmt... Syrran och patrick med deras kompisar var inne och käkade idag me, såå fixa så dom körde hem mej.. :D slapp bussen, sjukt skönt.. Hatar att åka buss på helgerna, proppat med folk och alla gapar och skriker, spiller öl och det stinker bajs :)

ajjjja Det var iallafall min natt och dag.. :) Imorgon ska man upp med tuppen och tvätta.. :( mindre roligt men det finns ju inga andra tider, hatar tvättstuga, ska införskaffa mej en tvättmaskin såfort jag köpt en bil...
Måste ju lämna tillbaka Syrrans bil imorgon med, sen är det jobb som vanligt..

Efter jobbet, blir det raka vägen till bussen, fixa sig där, och möta upp tilde på stan och dra ett par öl och snacka lite skit.. som vi gjorde för precis ett år sedan... På Brygget...
Imorgon är både en speciell och en jobbig dag.. 17/7, den dagen mitt liv förändrades totalt..

Ah näää nu får det vara nog om skitsnack, inget vettigt såå nuu ska jag sussssa såå skönt... Natti nattt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0