Midsommar...

Sommaren e här, såå himla skönt, och så är man långledig nu med.. Till tisdag, känns helt underbart..
Hoppas på bra väder hela helgen, då blir det steka av, o bada, om jag ska.. :D dopp i stömmen igen kanske :D

Imorgon är det midsommar och det firas med vänner och ett par kalla hoppas jag allt, grillning kanske ute i fina vädret är ett måste iallafall..

Annars såå har nitha varit hurtig och börjat springa igen, leo berättade att det fanns ett spår precis ovanför oss, såå skit skönt och det är ett fint spår med, såå i med lurarna, högsta volym och pumpa ut allt du har, kan ju säga att en dum dröm gjorde susen i spåret iallafall.. :D

Imorgon blir en fullspäckad dag, hah lite iallafall, upp med tuppen, ska tvätta lite, sedan blir det ut i spåret en sväng, städas måste göras och disken sköter ju inte sig själv tyvärr sååå det är bara att greppa diskborsten o köra..  Sedan blir det fix och trix till kvällen..
Hittade en fyrklöver idag me, :)
Och det roliga var ju att jag inte leta, jag satt och filosofera lite i väntan på bussen till jobbet, satt och rökte lite och undra när mitt liv skulle vända och när allt skulle kännas okej, Hmm ciggen tog slut och jag skulle släcka den, o där, precis där jag tryckte ner ciggen var den, lite öde eller?,
Sitter och funderar på när oturen ska vända och den dyker upp.. :) har aldrig hittat en innan, så jag slängde iväg en önskan, det sägs ju att man ska göra det, sen fick jag tips att köpa lotter sååå ska väl sticka och köpa ett par och kanske bli miljonär oxå... :D skulle va något ni...


Om en vecka precis får jag nycklarna till nya lyan, skönt att va långledig nu innan med så hinner man med att packa allt i lugn och roo och slippa stressa, dock jobbar jag långpass hela helgen såå söndagen får bli en dag att ställa allt på plats.. Sedan måste jag till ikea och inhandla lite nya prylar såå lägenheten blir finfin, hoppas bara dom hinner tapesera hela lägengeten innan jag flyttar in bara, köket kunde bli ett par veckor senare, men det kan jag stå ut med.. :D

ajja nu ska jag ta en nattcigg, blaska av mej och krypa ner till kojs.. Nattnatti gott folk!....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0