SOMMAR :D

Faan vilken underbar dag asså, Vakna ganska skapligt, vi skulle åkt till Uppsala idag egentligen, men eftersom jag inte fått mina pengar sååå sket sig allt.. Idioter säger jag bara, hur svårt ska det vara att göra rätt för sig egentligen..

Ajja Baby hade sin sista dag i skolan idag, såå jag gick upp nån timme efter han stuckit iväg, plockade undan lite, Sedan var det balkongen som gällde med bikini och musik i högsta hugg, somna självklart, meeen faaan vad skönt..
Vakna till att det brändes på näsan.. :D såå hoppade in i duschen, baby kommer hem, vi gör oss iordning och ger oss ut i sommarvädret.. Tog en Promenad längst Kanalen,





In till stan för att käka, vart en god sallad på Roberto´s På uteserveringen, sedan gick vi längst vattnet, tog en sväng till TvåSmåHus och köpte mjukisglass.. :D





Satte oss vid hamnen och bara njöt... Vilken underbar dag asså..
Älskar att göra saker med dej baby, du gör mej såå lycklig.. Finast är du Leo.. <<<333


Klippte mej igår, såå skönt att bli av med svintoo skiten, meen måste gå nu med jämna mellanrum, jag vill ju inte klippa av mej håret, såå jag och Maria har en deal, att hon klipper som jag vill, om jag kommer titt som tätt såå håret blir bra såå hon får fixa till det som planerat, för nu vägrar hon, haha eller jaaa jag kommer tappa det :D



Ajjja det var dagens händerlser, får la se vad min helg kommer bestå av... :D Gooood Afternooooonnn Folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0