Fullspäckad helg!!

Jaa och allt börjar imorgon.. Jobbar till halv 3, sedan blir der full rulle, Packa släpet fullt, åka och lämna det i nya lyan, blir nog två vändor tror jag... Sedan måste jag åka igen med massor av skräp till återvinningen.. Sedan försöka få ordning på det mesta uppe i lägenheten innan jag ska börja jobba igen, kör natten då.. Meen som tur é så är jag ledig på fredag, hah ledig och ledig meen upp tidigt för att dra till gamla lägenheten och städa ur den innan elin ska in med sina grejor innan eftermiddagen.. Sedan hem igen och börja packa upp allt och göra fint fint.:D

Lördag såå hoppas jag på ledigt men det ser ut som jag får jobba dagen iallafall, sedan fyller ju min lilla älskling 20 såå vi ska fira henne såå det blir fullt öösss. :D Men kan behöva liten paous från allt flyttande.. Hoppas på att få med mej mitt hjärta meen det tror jag nog.. :D

Jaa sen är det tråikiga söndag, och bakis antagligen o har en liten aning om att vi inte kommer va klara med lägenheten då såå det blir väl en heldag med det.. Men det ska bli skoj, stackars leo imorgon, faan fick as dåligt samvete att jag måste jobba samma dag som vi flyttar in, natten oxå, meen tur att han förstår, han är ju den bästa..


Ikväll händer inte mycket, baby är med grabbarna och jag funderar på om jag ska följa med chefen och dom till O´learys, fotboll, inte så intresserad men sällskapet är trevligt.. :D ta ett par kalla och skrika när alla andra gör det..

Jaa som sagt kort om min helg, Tack annie föresten för att jag får låna släpet av dej.. Guld värt gumman..
Och elin din lilla sjukling, faan krya på dej nu annars blir det ingen roligt 20 års dag för dej inte.. :D

Puss o kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0