Nästan klara!!

Jaa nu har vi hållt på i två dagar och allt är nu nerpackat och klart, faan vad skit vi slängde, massa saker som följt med under alla mina flyttar, såå rensat och klart, nu återstår bara att ta sig till återvinningen och slänga allt sen så är det bara att börja flytta in allt i nya lyan.. Jag längtar som tusan, Ingen kan förstå vilken lycka jag känner..

Nu sitter vi i soffan och bara degar, kan man säga att vi förtjänar.. Leo proppar i sig popcorn och jag känner en lätt hunger, såå blir väl att ta sig en matbit :D Mummsigt ni...

Förövrigt har jag en bakprojektor tv till salu, en 52", funkar kanon, så är ni intresserade så är det bara att höra av sig.. Eller släng en kommentar :D

Vi har även en kissemisse vi tyvärr måste göra oss av med nu inför flytten, En hade på 2 år, helt underbar. Simba heter han och är en blandras mellan birma/burma & bondkatt.. Han är rumsren och snäller som tusan..
Såå 50 öre/tassen så är han din..
Anledningen är att min äldsta hona inte funkar ihop med honom...

Träningen har jag fått lägga åt sidan nu, skit tråkigt men det finns ingen tid med all flytt och skit, jobbar ju halva dagen och sedan packning.. Ska bli skönt när allt är färdigt så man får komma in i vardagen igen.. :D Med det menar jag min träning.. :D
Leo och jag ska ju börja med tennis, haha ska bli kul, har inte spelat sedan skolan meen vafan man måste ju börja någonstanns ju... Såfort snön är borta helt såå slår vi racket för fullt...

ajja nu ska jag kika vidare, Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0