Uppdatering :)

Aah det var la dags kanske..
Sommaren snart här då, legat och solat halva dagen, såå himla skönt..
Men nu ska det tydligen bli pissväder igen o det ogillas skarpt.. :(
Fredagen vart lugn, satt hemma med baby och lite folks.. Kikade film och bara mööös... Lördagen spenderade jag i Linköping, var inne på texas och hälsade på, satt och snacka med Ronnie på uteserveringen med en Cola i frostat glas, det har man saknat nii.. Snackade med maria med, så kul att träffa henne igen.. :D måste ta upp kontakten igen, såå längesen, men det blir la ändring på det snart hoppas jag... :D

Tog ett par kalla i solen sedan vart det bussen hem för lite party på Meu.. Fortfarande varmt så vi tog ut massa stolar och alkohol sedan vart festen igång, vart dock en ganska lugn kväll, baby o jimmy kom, sedan syrran och några, så vi var ett par stycken, slutade på brygget sedan hemgång.. :D



Kan ju säga att man inte ska sitta fuller på någons axlar iallafall..  haha jag låg som en groda på vägen asså.. Hade så ont i fötterna så baby skulle va snäll och bära mej sista biten, haha lite fuller som jag var såå lutade jag mej framåt och vipps såå där låg jag.. :D Haha vilken syn det måste ha varit.. :D

Snart åker baby o jag till Uppsala med, hans bror tar ju studenten, ska bli skönt med lite "Semester"... Komma bort från motala en sväng.. :)
Jag har sökt skola nu iallafall, skickade in papprerna förra veckan såå väntar på svar nu...
Omvårdnad, vet inte riktigt vilken inriktining jag vill läsa sen men har ju en termin på mej.. Distans är det, så jag kan jobba under tiden.. Slipper ju ta ett studielån då med, såå har ju inget att förlora på det..

Vill ha mina skattepengar nu med såå man kan fixa håret.. Jag har verkligen bestämt mej nu, kan inte fortsätta att ha olika färger varje månad mitt hår går av.. :( såå det blir storspendering hos frissan... Men det är det nog värt..

Nu ska jag ut o springa, träning inför beachen 2010 är igång.. :) Pusssssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0