Lot too soo, nothing happens :D

Jaa vart ska man börja, mycket har hänt sen sist, rätt dålig på uppdatering meen ah när jag blir tillsagt såå måste jag väl skriva en rad eller två.. För allt jag skriver e ju såå intressant elller hur ;)

Igår var jag i mjölby hos min kära Morfar med familjen, Riktigt mysigt, älskar när familjen samlas, saknade bara lillsyrran meeen vi ses ju snart.. :)
Ah vad hände annars, sov endast 1,5 timme natten till igår såå var riktigt trött, meen efter mjölbybesöket vart det träning, men fick inte ut så mycket av det, för jag orkade inte prestera något, kändes som jag skulle spy.. Såå sömn e nog en viktig del tror jag.. :)

Oh på tal om inget, Mitt jävla hår försvann i posten, typiskt såå skickat ett hatmail nu, hah näe men jag hoppas dom skickar om det iallafall.. Då blir det äntligen fääärdigt..
O snart, exakt 17 dagar kvar sååå e det dags för kryssnigen med milla.. Jag längtar baby... :D
Vi ska få hela båten att gunga med oss.. :)

Näe om man ska ta tag i dagen med då, måste till elgiganten och lämna in min kära dator innan garantin går ut, den har ett litet eget liv såå måste fixa den, tråk att va utan dator meen har ju min iphone som får duga sålänge=)





Sen blir det Bodystep och solning ikväll.. Rätt skönt ute såå blir nog faktiskt en promenad ner till stan..
Vet inte om det bara e jag asså, men jag har haft ett sånt sug efter Färska Pastan på MEU ett par dagar nu, asså min och elins specialare, Med Bacon och lite gottgott, sånt sug att inget annat jag äter e speciellt gott.. Får bli att käka det snart såå jag kan bli lite normal igen.. :)


Ah måste ju säga att i fredags var jag hos Tilde, allt för längesen, saknar dej tösen, vi satt och förfesta ett gäng, träffa nya människor, riktigt härliga allihopa.. :) Sen vart det bowlingen, lite segt där dock, nästa gång tycker jag vi drar en hel hemmafest istället.. :D Älskar dej stumpan..



Gamalt kort.. Underbar tösa..





( Är sjukt glad att jag har alla er mina underbara vänner, Ni vet vilka ni är.. Ni gör mej hel.. Puss på er )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0